środa, 16 stycznia 2019

"Nigdy cię nie spotkać"



Najlepiej nigdy cię nie spotkać
Nie chcę słuchać twoich zdań
Pustka brzmi w każdym słowie
I obcość jak zmarznięte błoto

Chciałbym o tobie nigdy nie usłyszeć
Nie wiedzieć, że istniejesz
Serce bije ci jak skacząca pantera
To nie jest mój rytm, nie mój zew
Całkowicie obcy zamiar

Boję się
Kiedy żywioł szaleje za oknem
I kiedy ciemność wstępuje
W zmartwiałą duszę
Ale nie mogę tego okazać
Nie mogę!

Nie chcę, abyś władał przestrzenią
Intymności, która jest moja
Ja jestem zawsze sam
Ale nigdy nie wybiorę mroku
Chroń mnie przed tym
Drogowskazie
Proszę

(16.I.2019 r.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proza i poezja

Nie uciekniesz przed wszystkim Musisz prasować, jeść, zmywać Pić światło księżyca, czytać słowa I chociaż w kalendarzu wykreślonych już zbyt...