sobota, 16 stycznia 2021

„Małe nierówne pasemka”






                                    
 
                                                          Teresie, za inspirację



Kroję mój czas nożyczkami
Na małe nierówne pasemka
Nie zważając na barwy, odcienie
Trudno jest ciąć precyzyjnie czas

Staram się być dokładny
I czasem wytnę niezły kawałek
Z którego jestem jakiś czas zadowolony
Coś jednak zmusza mnie zawsze
Do ponownego wycinania skrawków czasu

Jeszcze mam sporo materiału
I siłę w ręce, by ciąć i ciąć od nowa
Bez końca, aż nadejdzie chwila
W której moje palce zawahają się
I zastygną nożyczki


[16.I.2021 r.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upijasz się jadem Nikt nie widział cię trzeźwym Produkujesz wysuszone myśli Chociaż mówisz: światło To toczy cię larwa mroku Zaślepiony włas...