sobota, 18 sierpnia 2018

„Mów do mnie myśli”



Mów do mnie myśli
Mów do mnie słowa
Mów mi wspomnienia
Mów mi proroctwa
Mów do mnie gestem
Mów do mnie ruchem
Mów do mnie ciałem
Mów obecnością
Mów do mnie szybko
Mów do mnie wolno
Mów do mnie głośno
Mów do mnie szeptem
Mów mi o wszystkim
Mów mi o niczym
Mów swym spojrzeniem
Mów mi zamgleniem
Mów mi radością
Mów mi czułością
Mów mi rozkoszą
Mów mi omdleniem
Mów do mnie wiosną
Mów mi jesienią
Mów do mnie słońcem
Mów do mnie deszczem

Mów mi tęsknotą
Mów upojeniem
Mów zaufaniem
I mów olśnieniem
Ja będę słuchać
W słuch się zamienię
Mów sobą całą
Do spętanego
milczeniem

[6.VII.2018]

Dziękuję za zdjęcie Pexel/ Pixabay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proza i poezja

Nie uciekniesz przed wszystkim Musisz prasować, jeść, zmywać Pić światło księżyca, czytać słowa I chociaż w kalendarzu wykreślonych już zbyt...