sobota, 18 sierpnia 2018

„Popatrz jak mija czas"



Popatrz jak mija czas

Wkrótce nie będzie nas
Już więcej mnie nie dotkniesz
Nie spojrzę w twoje oczy
Pójdziemy w nieznane dni
Otoczeni dziwnymi godzinami
Każdy ma swoją ścieżkę
Ku nieokreślonym świtom
Brodząc w lodowatych
Strumieniach cierpień
W rzekach niepoznanych
Tajemniczych radości
Może się kiedyś spotkamy
A może już nigdy

Poza nami i w nas
Popatrz jak płynie czas
Pewnie zmierzamy w rejony
Wielokrotnego przypuszczenia
Wielokrotnie złożonego
Z aksjomatów i prawd
Wielokulturowych
Odwiecznych
Ja zawsze
Wierzyłem w ciebie
Ty we mnie złożyłaś swą
Ufność
I wiarę
I miłość
I krew
I życie zrodzone w tobie
We mnie
W nas
Podąży za nami
Ku nieokreślonym świtom
Brodząc w lodowatych
Strumieniach cierpień
W rzekach niepoznanych
Tajemniczych radości
Może się kiedyś spotkamy
A może już nigdy

Tylko rzeczy
Które wydawały się
Być od nas
Bardziej kruchymi
Przeżyją nas
Na jakiś
Czas

[29.VII.2018]


Dziękuję Tama66 za wspaniałe darmowe zdjęcie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proza i poezja

Nie uciekniesz przed wszystkim Musisz prasować, jeść, zmywać Pić światło księżyca, czytać słowa I chociaż w kalendarzu wykreślonych już zbyt...